wtorek, 1 lipca 2014

HOLIDAY PLANS AND TRIPS

HEJ! :)



Chyba każdy dodaje post o wakacjach. Postanowiłam, że również dodam bo "nie chcę być gorsza", haha. Opowiem Wam o moich planach na moje wakacje. 


Powiem Wam, że jeszcze nigdy nie miałam aż tak zaplanowanych wakacji! Obliczyłam, że będę łącznie tylko 14 dni w domu, a i tak już parę z nich zaplanowałam z koleżankami. 

1. Wyjazd do Portugalii (z rodziną)  
2. Obóz językowy w Austrii-Wiedniu (język Niemiecki) 
3. Obóz tenisowy 
4. Wyjazd do Turcji (z rodziną) 

+ spotkania ze znajomymi i z przyjaciółmi 



(oczywiście każdy wyjazd będę relacjonować) 

:)


Naszą tradycją jest ostatni tydzień wakacji spędzony w Turcji. Co roku tam latamy. Zimą mamy bardziej egzotyczne wyprawy (dalsze zakątki świata), a latem nie wybieramy się zbyt daleko, ponieważ w okolicach Europy jest ciepło. 


Moimi 3-ema najbardziej egzotycznymi wyprawami były:

- Malediwy
- Mauritius 
- Dominikana



Najbardziej podobało mi się na Malediwach <3 Polecieliśmy tam tej zimy.




Mam nadzieję, że post Wam się spodobał :) 

A jak Wy spędzacie tegoroczne wakacje? Macie już plany? 

                                                                                                 ~Olaa

3 komentarze:

  1. Świetny blog i świetnie piszesz! http://paulaa-fashion.blogspot.com/2014/07/sheinside-for-summer.html Mogę prosić o poklikanie w link podany tutaj?
    Wzamian polecę Cię w następnym wpisie, a również będę mogła zorganizować rozdanie. SPRAWDZAM KAŻDY KLIK czyli proszęo Twoją uczciwość.
    Obserwacja za obserwację?
    Pozdrawiam ! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, że poklikam :) jeśli obserwacja za obserwację to zacznij

      Usuń
  2. Świetne plany..ja na te wakacje planuje tylko spotkania ze znajomymi i wyjazd w góry. Poczekam, może pojadę gdzieś dale :P

    Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz = jeden uśmiech
1 komentarz u nas = 1 komentarz u ciebie :)

NIE TOLERUJEMY KOMENTARZY:

"FAJNY BLOG, ZAPRASZAM DO MNIE"
"FAJNY POST, ZAPRASZAM DO MNIE"


Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)