niedziela, 13 lipca 2014

PORTUGALIA

Hej, hej! :)

Przepraszam, że nie było mnie tak długo. W środę wróciłam z Portugalii i nie miałam czasu żeby coś napisać. 



W Portugalii byliśmy przez tydzień. 1 lipca polecieliśmy do Monachium, a z Monachium do Portugalii. To był mój drugi lub trzeci pobyt w tym kraju. 




Nasz hotel znajdował się w Porches. Miasto samo w sobie nie było zbyt urodziwe, ale nasze miejsce zamieszkania bardzo. 




W mieście były praktycznie tylko bloki, które wyglądały na naprawdę stare. Trawy wydawały się być mocno wysuszone. Więc w mieście nie podobało mi się za bardzo.




Jednak nasza zatoczka w której mieszkaliśmy bardzo mi się podobała. Było bardzo zielono od trawy i kolorowo od kwiatów. Pogoda również była cudowna. Jedynie tylko jednego dnia było zimno i pochmurnie. 




Mam nadzieję, że post się Wam spodobał :) Chciałabym jeszcze dodać post o moich ulubieńcach tygodnia w Portugalii. Wydaje mi się, że to może być ciekawe.

                                                                                                                    ~Olaa

3 komentarze:

  1. Zazdroszczę wyjazdu ! Od zawsze marzyłam o wyjeździe do hiszpanii bądź portugalii ;) Przepiękne widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pozazdrościć jedynie moge ja za granice dopiero za rok :(
    klikniesz w baner sheinside na pasku bocznym ? staram się o współprace http://livka-livs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

1 komentarz = jeden uśmiech
1 komentarz u nas = 1 komentarz u ciebie :)

NIE TOLERUJEMY KOMENTARZY:

"FAJNY BLOG, ZAPRASZAM DO MNIE"
"FAJNY POST, ZAPRASZAM DO MNIE"


Za wszystkie komentarze serdecznie dziękujemy :)